eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyReklama w telewizji IV 2007

Reklama w telewizji IV 2007

2007-05-10 00:44

TVN zarobił na reklamach w kwietniu 2007 roku prawie 211 mln zł, czyli o niespełna milion więcej niż Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Przeczytaj także: Rynek reklamy telewizyjnej zyskuje na wartości

Najwięcej na reklamach zarobił w kwietniu tego roku TVN, który miał 210,84 mln zł wpływów reklamowych, czyli o 8,28 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Na drugim miejscu znalazł się Polsat z 209,93 mln zł. Kanał zarobił o 2,51 proc. więcej niż przed rokiem. Trzecia pozycja przypadła telewizyjnej Jedynce, której wpływy reklamowe kształtowały się na poziomie 148,35 mln zł (wzrost o 20,54 proc.).

TVP2 miała 115,66 mln zł wpływów z reklam (wzrost o 15,17 proc.), TV4 - 20,24 mln zł (wzrost o 40,84 proc.), a TV Puls - 6,31 mln zł (wzrost o 1,62 proc.).

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Boom na rynku budowlanym

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: