Reklama w telewizji IV 2007
2007-05-10 00:44
TVN zarobił na reklamach w kwietniu 2007 roku prawie 211 mln zł, czyli o niespełna milion więcej niż Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Przeczytaj także: Rynek reklamy telewizyjnej zyskuje na wartości
Najwięcej na reklamach zarobił w kwietniu tego roku TVN, który miał 210,84 mln zł wpływów reklamowych, czyli o 8,28 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.Na drugim miejscu znalazł się Polsat z 209,93 mln zł. Kanał zarobił o 2,51 proc. więcej niż przed rokiem. Trzecia pozycja przypadła telewizyjnej Jedynce, której wpływy reklamowe kształtowały się na poziomie 148,35 mln zł (wzrost o 20,54 proc.).
TVP2 miała 115,66 mln zł wpływów z reklam (wzrost o 15,17 proc.), TV4 - 20,24 mln zł (wzrost o 40,84 proc.), a TV Puls - 6,31 mln zł (wzrost o 1,62 proc.).
Przeczytaj także:
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
oprac. : Mediarun.pl