Cezex wdraża CRM
2003-06-17 00:43
Logotec Enterprise - wrocławska spółka wchodząca w skład Logotec Engineering Group podpisała umowę na dostawę i wdrożenie internetowej wersji systemu Logotec CRM9000 - Web@CRM. Jest to pierwsza umowa na zakup tego systemu zawarta w ramach sieci partnerów Great Plains Polska, który został niedawno wyłącznym dystrybutorem rozwiązania Logotec.
Przeczytaj także: CRM również w wierzytelnościach
Na system Logotec Web@CRM zdecydowała się spółka Cezex - największy dystrybutor papieru w Polsce, działający w oparciu o wyłącznie polski kapitał. Firma od 1994 roku pojawia się na listach 500 największych polskich przedsiębiorstw, dwukrotnie została uhonorowana mianem Lokomotyw Polskiej Gospodarki oraz Gazel Biznesu 2002, jest jedną ze 100 polskich firm prywatnych o największej wartości rynkowej.Kontrakt przewiduje realizację wdrożenia systemu Logotec w dwóch etapach. Początkowo systemem objęta będzie centrala firmy w stolicy oraz warszawskie biuro handlowe. Następnie system zostanie rozbudowany i obejmie pozostałe 12 oddziałów handlowych w całej Polsce.
System umożliwi m.in. ewidencję pełnej informacji o klientach i produktach, rejestrację wszelkich kontaktów z klientami, ułatwi planowanie, prognozowanie i raportowanie sprzedaży oraz analizowanie aktywności oddziałów i poszczególnych handlowców.
Ważną funkcją z punktu widzenia odbiorcy, będzie możliwość śledzenia rozrachunków z poziomu systemu Logotec Web@CRM. Pomoże w tym integracja z funkcjonującym w firmie Cezex oprogramowaniem finansowym.
Dzięki temu, że Logotec Web@CRM posiada funkcjonalność wspomagającą również zarządzanie dokumentami i przepływem informacji, wdrożenie usprawni przepływ informacji i dokumentów między poszczególnymi oddziałami firmy Cezex.
Obecnie trwają prace związane z opracowaniem projektu wdrożenia.
Przeczytaj także:
CRM firmy Logotec w ofercie Microsoft Great Plains
oprac. : Grzegorz Gacki / CentrumPrasowe.net