Jakim markom ufają Europejczycy?
2007-05-14 00:08
Przeczytaj także: Marki godne zaufania 2007
W 10 kategoriach wybieranych lokalnie, największym zaufaniem obdarzone zostały następujące marki: TVN (stacja TV), Winiary (producent żywności), Herbapol Lublin (preparat ziołowy/homeopatyczny), Dr Oetker (ciasta/desery), Hortex (soki), Blend-a-med (pasta do zębów), Domestos (środki czystości), Slimfast (preparat na odchudzanie), Geriavit Pharmaton (preparat na witalność), Pioneer Pekao (Fundusz inwestycyjny).W tym roku zmianie uległ wizerunek statuetek wręczanych zwycięskim markom. Oprócz Złotego Godła przyznane zostanie Kryształowe Godło European Trusted Brands 2007 dla marek, które w badaniu uzyskały najwyższe notowania w czterech kryteriach: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek, zaspokojenie potrzeb klienta. Dotychczas marki te otrzymywały Srebrne Godła. To właśnie wśród laureatów tych nagród jest co roku najwięcej zmian, a każda taka zmiana pokazuje reakcję konsumentów na pozycję rynkową marki.
fot. mat. prasowe
Przeczytaj także:
Marki godne zaufania 2014
![Marki godne zaufania 2014 [© vege - Fotolia.com] Marki godne zaufania 2014](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/marki-godne-zaufania/Marki-godne-zaufania-2014-138902-150x100crop.jpg)
1 2
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
badania konsumentów, preferencje konsumentów, marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands, Reader's Digest, marka, marki