comScore: Młodzi entuzjastami podcastingu
2007-05-21 01:58
Przeczytaj także: Podcasty coraz popularniejsze
W tym czasie kobiety z tej samej grupy wiekowej stanowiły jedynie 37 proc. odbiorców podcastów. Ogółem grupa wiekowa 18-34 lata stanowiła 29 proc. wszystkich użytkowników podcastów.Jednak nie tylko młodzi są entuzjastami podcastingu. Podcasty pobiera znacząca liczba osób w wieku 35-54 lata. - To pokazuje, że publiczność podcastów jest znacznie szersza niż do tej pory sądzono - komentuje Nick Tabbal, wiceprezes comScore. Badania wskazują, że grupa wiekowa 35-54 lata stanowi 54 proc. wszystkich odbiorców podcastów.
Internauci, którzy pobierają podcasty są bardziej zamożni niż pozostali użytkownicy internetu. Ponad 30 proc. z nich osiąga roczne dochody w wysokości 100 tys. dol. i więcej.
Popularność podcastingu rośnie, zwłaszcza w dwóch najatrakcyjniejszych dla marketerów pod względem wiekowym grupach konsumentów. To dla marketerów wyraźny sygnał, że powinni wykorzystać obecny trend.
![Trendy internetowe: w listopadzie triumfuje Wedel i RMF.FM [© oporkka - Fotolia.com] Trendy internetowe: w listopadzie triumfuje Wedel i RMF.FM](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/badania-internautow/Trendy-internetowe-w-listopadzie-triumfuje-Wedel-i-RMF-FM-149450-150x100crop.jpg)
oprac. : Mediarun.pl