Reklama radiowa IV 2007
2007-06-02 00:57
Największe rozgłośnie radiowe zanotowały w kwietniu br. spadek wpływów reklamowych w porównaniu z ubiegłym rokiem - wynika z danych Expert Monitor.
Przeczytaj także: Reklama radiowa IX 2006
RMF FM w kwietniu br. miał 32,4 mln zł wpływów z reklam. Rozgłośnia zanotowała spadek przychodów o 0,85 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zarobiło 28,66 mln zł, czyli o 8,01 proc. mniej niż przed rokiem. Trzecia pozycja przypadła radiowej Trójce. Wpływy rozgłośni kształtowały się na poziomie 4,69 mln zł (spadek o 10,77 proc.).
Radiowa Jedynka miała 4.05 mln zł wpływów reklamowych (spadek o 2,03 proc. w stosunku do ubiegłego roku), Radio Eska Wrocław - 3,49 mln zł (wzrost o 38,01 proc.), Eska Warszawa - 3,06 mln zł (wzrost o 0,99 proc.), Eska Poznań - 2,55 mln zł (wzrost o 24,88 proc.), Hit FM - 2,41 mln zł (wzrost o 28,25 proc.), Eska Katowice - 2,26 mln zł, a warszawskie Złote Przeboje - 2,2 mln zł (wzrost o 12,10 proc.).
Wszystkie monitorowane przez Expert Monitor rozgłośnie radiowe zarobiły w kwietniu br. 134,92 mln zł, czyli o 10,46 proc. więcej niż przed rokiem.
Dane Expert Monitor nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.
Przeczytaj także:
Reklama radiowa 2007
![Reklama radiowa 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama radiowa 2007](https://s3.egospodarka.pl/grafika/reklama-w-radio/Reklama-radiowa-2007-apURW9.jpg)
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę, rynek reklamy, przychody z reklamy