SMSy z Adv.pl
2003-06-25 00:07
Agencja Interaktywna Adv.pl, poinformowała o wejściu na rynek usług mobilnych. Rozszerzenie oferty firmy o usługi SMS-owe, jest wynikiem przyjętej przez Adv.pl strategii, której celem jest kompleksowa obsługa w zakresie marketingu interaktywnego.
Przeczytaj także: Adv.pl z bronią w ręku
W ramach usług mobilnych proponuje mechanizmy umożliwiające: obsługę konkursów i zabaw, głosowań, ankiet i badań, masową dystrybucję informacji marketingowych do profilowanych grup odbiorców, płatną subskrypcję komunikatów biznesowych, prowadzenie mikropłatności, raportowanie oraz obsługę programów lojalnościowych.Oferowane przez Adv.pl rozwiązania oparte są na autorskiej platformie SMS.Premium. Funkcjonalność systemu zapewnia m.in. pełny monitoring usług SMS-owych oraz sporządzanie raportów.
Przeczytaj także:
Agencje marketingowe czekają na 154,2 mln zł od klientów
oprac. : Grzegorz Gacki / CentrumPrasowe.net