Reklama w telewizji V 2007
2007-06-10 01:27
Wartość rynku reklamy telewizyjnej wciąż wzrasta. Liderem wśród stacji telewizyjnych był w maju Polsat, który wyprzedził TVN.
Przeczytaj także: Starlink: rynek reklamowy I-III 2007
Polsat przegonił dotychczasowego lidera - TVN. Stacja ze słonecznym logo na reklamach i planszach sponsorskich zarobiła w maju 233 mln zł, czyli o niemal 32 mln więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Na drugie miejsce spadł TVN z zyskiem 211,2 mln zł. W maju zeszłego roku reklamodawcy za swoje spoty zapłacili w stacji Waltera 204,7 mln zł.Na kolejnej pozycji, z wynikiem 164 mln zł znajduje się TVP1. Rok wcześniej Jedynka zarobiła 132,7 mln zł. TVP2 za reklamy dostała ponad 121,7 mln zł, czyli o 9 mln więcej niż w maju 2006 r. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Dalej znajdują się: TV4 - 19,4 mln zł (wzrost o niespełna 5 mln), Tele5 - 11,4 mln zł (więcej o 0,6 mln), TVP3 - 10 mln zł (wzrost o 3 mln), TV Puls - 6,46 mln zł (więcej o 0,35 mln).
Przeczytaj także:
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
oprac. : Mediarun.pl