Microsoft: mini portal dla klientów
2002-10-29 17:44
Microsoft uruchomił nowy mini portal Centrum Obsługi Klienta Microsoft w Polsce, zawierający informacje oraz porady na temat produktów firmy.
Firma Microsoft otworzyła mini portal internetowy Centrum Obsługi Klienta Microsoft w Polsce - www.msinfo.pl. Nowy portal nie zastępuje dotychczasowej strony polskiego oddziału firmy Microsoft - www.microsoft.com/poland. Jego zadaniem jest natomiast uzupełnienie informacji dla klientów, partnerów i wszystkich użytkowników oprogramowania Microsoft, o elementy, które nie są obecnie z różnych względów możliwe do zaprezentowania na serwerach www.microsoft.com
Serwer, na którym działa nowy portal, zlokalizowany jest w Polsce i wykorzystuje wyłącznie technologię Microsoft - SharePoint Portal Server.
W chwili obecnej, portal www.msinfo.pl zawiera m.in.:
- ponad 2000 artykułów technicznych z tzw. Bazy Wiedzy, pogrupowanych według produktów i technologii, z możliwością wyszukiwania,
- moduły informacyjne - jak, kiedy i w jakim przypadku można się skontaktować z Centrum Obsługi Klienta Microsoft oraz jakie są
- podstawowe zasady ułatwiające współpracę,
- rejestrację na seminaria,
- użyteczne linki,
- lokalne miejsce pobierania poprawek.
oprac. : Grzegorz Gacki / CentrumPrasowe.net
Więcej na ten temat:
mini portal centrum obsługi klienta microsoft