Wyniki Megapanel IV 2007
2007-06-26 01:09
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego. © fot. mat. prasowe
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za kwiecień 2007 roku.
Przeczytaj także: Wyniki Megapanel III 2007
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego.
Biorąc pod uwagę miesięczny zasięg witryn, w kwietniu, podobnie jak w marcu 2007, na pozycji lidera znajduje się Google z zasięgiem 76,9 proc. (w marcu zasięg Google wynosił 79,24 proc.). Na kolejnych pozycjach w obecnym rankingu znajdują się odpowiednio Onet.pl (70,41 proc.) na miejscu drugim, Wirtualna Polska (61,37 proc.) na miejscu trzecim oraz Allegro.pl (55,67 proc.) na pozycji czwartej. Zmiana, w porównaniu z marcem 2007, nastąpiła dopiero na miejscu 13, gdzie w kwietniowym rankingu znalazł się serwis gadu-gadu.pl, który zmienił na tej pozycji portal Pino.pl (zasięg w marcowym rankingu wyniósł 24,48 proc.). W kwietniowym zestawieniu Gemiusa zabrakło serwisów home.pl i Osemka.pl, które w marcowym rankingu plasowały się odpowiednio na miejscach 17 i 20.
W kwietniowym rankingu witryn według miesięcznej liczby odsłon w porównaniu z marcem 2007 nie odnotowano żadnych zmian na pozycjach liderów. Na pierwszym miejscu nadal znajduje się serwis aukcyjny Allegro.pl z 3 213 500 487 odsłon, na pozycji drugiej Onet.pl z 2 443 202 270 odsłon, zaś na trzecim miejscu plasuje się Google z 2 131 540 847 odsłon. Małe zmiany nastąpiły w końcówce zestawienia, gdzie serwis travian3.pl (w marcu na pozycji 8 z 648 512 300 odsłon) spadł na miejsce 10 i odnotowując 440 605 141 odsłon.
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według miesięcznej liczby odsłon.
Przeczytaj także:
Wyniki Megapanel IV 2010
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl