Reklama radiowa V 2007
2007-06-26 01:07
Ogólnopolskie rozgłośnie radiowe notowały w maju br. spadek wpływów reklamowych w porównaniu z ubiegłym rokiem - wynika z danych Expert Monitor.
Przeczytaj także: Reklama radiowa IV 2007
RMF FM w maju br. miał 37,94 mln zł wpływów z reklam. Rozgłośnia zanotowała spadek przychodów o 2,44 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zarobiło 28,63 mln zł, czyli o 15,14 proc. mniej niż przed rokiem. Trzecia pozycja przypadła radiowej Trójce. Wpływy rozgłośni kształtowały się na poziomie 4,62 mln zł (spadek o 24,26 proc.).
Radio Eska Warszawa miało 3,99 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 31,78 proc. w stosunku do ubiegłego roku), Eska Wrocław - 3,96 mln zł (wzrost o 63,28 proc.), Hit FM - 2,99 mln zł (wzrost o 34,03 proc.), radiowa Jedynka - 2,99 mln zł (spadek o 29,41 proc.), Eska Poznań - 2,9 mln zł (wzrost o 43,2 proc.), Eska Łódź - 2,66 mln zł (wzrost o 10 proc.), a Eska Katowice - 2,45 mln zł.
Wszystkie monitorowane przez Expert Monitor rozgłośnie radiowe zarobiły w maju br. 144,88 mln zł, czyli o 9,04 proc. więcej niż przed rokiem.
Przeczytaj także:
Reklama radiowa 2007
![Reklama radiowa 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama radiowa 2007](https://s3.egospodarka.pl/grafika/reklama-w-radio/Reklama-radiowa-2007-apURW9.jpg)
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę, rynek reklamy, przychody z reklamy