Turystyka polskich internautów
2007-07-07 01:16

Wspomagana znajomość biur podróży – kwiecień 2007 (dane w %). © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Internauci planują zimowy urlop
Raport ”Turystyka internautów” zawiera informacje o oczekiwaniach i zwyczajach wyjazdowych polskich użytkowników Internetu.Według badania Megapanel PBI/Gemius, w marcowym drzewku tematycznym witryny zgrupowane w węźle „Turystyka” odwiedziło ponad 5,9 mln użytkowników (real users). Każdy z nich spędził na analizowanych serwisach średnio 14 min. i 4 sek., dokonując 17,12 odsłon. Prawie co drugi internauta (42,74 proc.) korzystał z treści serwisów turystycznych.
Biorąc pod uwagę znajomość biur podróży – jak pokazują badania Gemius - palmę pierwszeństwa dzierżą firmy działające na polskim rynku turystycznym od lat. W kwietniu 2007 r. silnym liderem był Orbis. Drugie miejsce zajęła Triada, a trzecie Itaka. W pierwszej piątce znalazły się także Scan Holiday i Gromada.
fot. mat. prasowe
Wspomagana znajomość biur podróży – kwiecień 2007 (dane w %).
Wspomagana znajomość biur podróży – kwiecień 2007 (dane w %).
![Długi branży turystycznej maleją, ale scoring też [© Edeltravel_ z Pixabay] Długi branży turystycznej maleją, ale scoring też](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/branza-turystyczna/Dlugi-branzy-turystycznej-maleja-ale-scoring-tez-260449-150x100crop.jpg)
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl