Reklama w grach komputerowych
2007-07-08 01:09
Przeczytaj także: Reklama w grach zwiększa rozpoznawalność marki
W zeszłym roku wydatki na reklamę umieszczaną w grach wyniosły ok. 370 mln dol., tymczasem w 2012 r. mają sięgnąć sumy 2 mld dol.Sceptycyzm marketerów wobec gry jako środka reklamy może okazać się błędem. Reklamodawcy obawiają się, że reklamy nie będą dobrze przyjmowane przez graczy. Tymczasem badania pokazują, że gracze akceptują reklamy umieszczane w grach, gdyż sprawiają one, że gry wydają się bardziej realistyczne.
Reklamodowacy, którzy zdecydują się na taką formę promocji muszą jednak pamiętać, że format reklamy, który sprawdza się w telewizji czy w internecie może nie sprawdzić się w grze. Reklama w grze musi być innowacyjna i tak oryginalna, jak sama gra.
![Product placement w grach Product placement w grach](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/skutecznosc-reklamy/Product-placement-w-grach-1665-150x100crop.jpg)
oprac. : Mediarun.pl