Najpopularniejsze kanały tematyczne I-VI 2007
2007-07-10 00:54
TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem tematycznym w pierwszym półroczu 2007 roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Przeczytaj także: Najpopularniejsze stacje telewizyjne IV 2007
TVN24 miał w pierwszym półroczu 2007 roku 2,65 proc. udziałów w rynku (w pierwszym półroczu 2006 roku: 1,72 proc. udziałów w rynku), Cartoon Network/TCM - 0,71 proc. (0,83 proc.), Jetix - 0,71 proc. (0,66 proc.), Mini Mini - 0,62 proc. (0,39 proc.), Eurosport - 0,52 proc. (0,62 proc.), Viva Polska - 0,49 proc. (0,39 proc.), Discovery - 0,45 proc. (0,42 proc.).W czerwcu 2007 roku udział w rynku TVN24 wynosił 2,94 proc. (w czerwcu 2006 roku: 1,71 proc.), Jetix - 0,92 proc. (0,79 proc.), Cartoon Network/TCM - 0,83 proc. (0,89 proc.), Polsat Sport - 0,7 proc. (0,42 proc.), Viva Polska - 0,53 proc. (0,48 proc.), Mini Mini - 0,52 proc. (0,35 proc.), Discovery - 0,52 proc. (0,42 proc.).
Przeczytaj także:
Najpopularniejsze stacje telewizyjne II 2008
![Najpopularniejsze stacje telewizyjne II 2008 [© Scanrail - Fotolia.com] Najpopularniejsze stacje telewizyjne II 2008](https://s3.egospodarka.pl/grafika/programy-telewizyjne/Najpopularniejsze-stacje-telewizyjne-II-2008-apURW9.jpg)
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych