Branża PR w mediach VI 2007
2007-07-16 02:03
Przeczytaj także: Branża PR w mediach V 2007
W czerwcu 2007 roku zostało opublikowanych 187 artykułów dotyczących branży public relations. 8 z nich to materiały z radia i telewizji, pozostałe - to publikacje prasowe. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Wyborcza. Na swoich ogólnopolskich łamach, a także w wydaniach regionalnych, jej dziennikarze napisali 24 artykuły związane tematycznie z branżą PR.fot. mat. prasowe
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.
W czerwcu po raz kolejny najwięcej uwagi w mediach poświęcono zagadnieniom promocji miast i regionów Polski. Zainteresowaniem mediów cieszył się raport przeprowadzony przez firmę Synovate na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki (PART) na temat siły wizerunkowej polskich miast i regionów.
W minionym miesiącu media powoływały się często na rzeczników prasowych i pracowników biur promocji lokalnych urzędów. Zaowocowało to ich wysokimi pozycjami w zestawieniu osób najczęściej cytowanych w czerwcowym raporcie PRoto.
fot. mat. prasowe
Najczęściej cytowane/wzmiankowane osoby w kontekście PR.
Najczęściej cytowane/wzmiankowane osoby w kontekście PR.
![Branża PR w mediach IV 2010 Branża PR w mediach IV 2010](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/monitoring-mediow/Branza-PR-w-mediach-IV-2010-47356-150x100crop.jpg)
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl