eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternetProgram Print Ads od Google

Program Print Ads od Google

2007-07-23 01:22

Google wprowadził rozszerzenie AdWords o nazwie Print Ads. Pozwoli ono ogłoszeniodawcom na umieszczanie anonsów w 225 gazetach, skupiających połowę czytelników prasy w Stanach Zjednoczonych.

Przeczytaj także: Google koncentruje się na internecie

Program pozwoli klientom Google AdWords na umieszczanie ogłoszeń w prasie drukowanej w ten sam sposób, jak odbywa się to w przypadku stron internetowych. Gazety objęte programem są zlokalizowane w 32 z 35 największych amerykańskich metropolii, z łączną liczbą 30 milionów subskrybentów. Wśród gazet objętych programem znajdują się takie tytuły, jak: New York Times, Washington Post czy Chicago Tribune.

Google PrintAds pozwoli agencjom ogłoszeniowym i klientom na kupowanie powierzchni reklamowej w prasie, w rozmiarach od jednego cala do pełnej strony. Wszystko to będzie się odbywać dzięki już istniejącemu oprogramowaniu.

oprac. : 4Press

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: