Reklama radiowa VI 2007
2007-07-25 11:42
O 14,43 proc. wzrosły w I półroczu 2007 roku wpływy reklamowe rozgłośni radiowych w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych firmy Expert Monitor.
Przeczytaj także: Reklama radiowa V 2007
Stacje ogólnopolskie - z wyjątkiem Radia Zet - zarobiły mniej niż przed rokiem, a lokalne - więcej.RMF FM w I półroczu br. miał 183,47 mln zł wpływów z reklam. Rozgłośnia zanotowała spadek przychodów o 4,37 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.
Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zarobiło 166,28 mln zł, czyli o 1,97 proc. więcej niż przed rokiem. Trzecia pozycja przypadła radiowej Trójce. Wpływy rozgłośni kształtowały się na poziomie 23,68 mln zł (spadek o 14,41 proc.).
Radio Eska Warszawa miało 21,78 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 23,59 proc. w stosunku do ubiegłego roku), Eska Wrocław - 21,08 mln zł (wzrost o 56 proc.), radiowa Jedynka - 18,16 mln zł (spadek o 17,39 proc.), Eska Poznań - 16,08 mln zł (wzrost o 32,86 proc.), Hit FM - 15,76 mln zł (wzrost o 40,72 proc.), Eska Łódź - 14,35 mln zł (wzrost o 20 proc.), a Eska Katowice – 13,35 mln zł.
Wszystkie monitorowane przez Expert Monitor rozgłośnie radiowe zarobiły w I półroczu br. 769,31 mln zł, czyli o 14,43 proc. więcej niż przed rokiem.
Dane Expert Monitor nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.
Przeczytaj także:
Reklama radiowa 2007
![Reklama radiowa 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama radiowa 2007](https://s3.egospodarka.pl/grafika/reklama-w-radio/Reklama-radiowa-2007-apURW9.jpg)
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę, rynek reklamy, przychody z reklamy