eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyReklama w prasie I-VI 2007

Reklama w prasie I-VI 2007

2007-07-27 00:07

Tygodniki opinii - Wprost, Polityka i Newsweek - zarobiły w I półroczu br. na reklamach najwięcej spośród wszystkich magazynów prasowych - wynika z danych Expert Monitor.

Przeczytaj także: Reklama w prasie V 2007

Wprost zarobił na reklamach w I półroczu br. 55,48 mln zł. Pismo miało o 7,39 proc. mniejsze wpływy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Druga pozycja przypadła Polityce, której wpływy kształtowały się na poziomie 53,07 mln zł i były o 4,44 proc. mniejsze niż przed rokiem. Na trzecim miejscu znalazł się Newsweek z 52,43 mln zł (spadek o 5,78 proc.).

Viva miała 37,26 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 7,24 proc.), Claudia - 35,31 mln zł (wzrost o 4,19 proc.), Tele Tydzień - 33,7 mln zł (wzrost o 12,05 proc.), Twój Styl - 31,93 mln zł (wzrost o 6,15 proc.), Przyjaciółka - 31,6 mln zł (wzrost o 3,83 proc.), Gala - 29,26 mln zł (wzrost o 11,71 proc.), Murator - 20,12 mln zł.

Wszystkie monitorowane przez Expert Monitor magazyny prasowe zarobiły na reklamach w I półroczu br. 1,14 mld zł, czyli o 5,88 proc. więcej niż w przed rokiem.

Dane Expert Monitor nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.
Przeczytaj także: Reklama w prasie XI 2007 Reklama w prasie XI 2007

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: