Rzeczpospolita - ulubiony dziennik menedżera
2007-08-01 01:04
Rzeczpospolita jest najchętniej wybieranym tytułem przez menedżerów wyższego szczebla - wynika z czerwcowych badań przeprowadzonych przez SMG/KRC na zlecenie Presspubliki.
Przeczytaj także: Gazeta Wyborcza: wysoki poziom czytelnictwa
Badania przeprowadzono wśród prezesów, dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za finanse w polskich firmach.W grupie tej czytelnictwo Rzepy sięga 47 proc.‚ a drugiej w kolejności Gazety Wyborczej - 39 proc. Pośród całej grupy menedźerów polskich przedsiębiorstw najczęściej czytana jest Gazeta Wyborcza - na poziomie 35 proc. (biorąc pod uwagę wskaźnik przeciętnego czytelnictwa wydania)‚ wyprzedzając nieznacznie Rzeczpospolitą (33 proc.)‚ tygodnik Newsweek(23 proc.) i Gazetę Prawną (21 proc.).
W pierwszej dziesiątce pism najchętniej czytanych przez menedżerów znalazły się tygodniki społeczne Wprost, Polityka (po ok.16 proc.) i publikująca przedruki z innych tytułów Angora (10 proc.).
Wysokie pozycje mają tytuły kobiece - Twój Styl (12 proc.) i Claudia (9 proc.). Na dziesiątym miejscu uplasował się miesięcznik budowlany Murator(8‚5 proc.) - informuje Rz.
Z badań wynika również‚ że Internet stał się dla polskich menedżerów podstawowym narzędziem pracy. Siedem lat temu korzystanie z sieci deklarowało 46 proc. respondentów‚ teraz już 94 proc.
Przeczytaj także:
ZKDP: Gazeta Wyborcza traci czytelników
![ZKDP: Gazeta Wyborcza traci czytelników [© Scanrail - Fotolia.com] ZKDP: Gazeta Wyborcza traci czytelników](https://s3.egospodarka.pl/grafika/prasa/ZKDP-Gazeta-Wyborcza-traci-czytelnikow-apURW9.jpg)
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism, dzienniki, tabloidy, badania kadry zarządzającej