Reklama w telewizji VII 2007
2007-08-10 00:01
W lipcu 2007 roku w porównaniu z lipcem 2006 roku wzrosły wpływy reklamowe anten Telewizji Polskiej, a zmalały TVN i Polsatu - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research.
Przeczytaj także: Starlink: reklama w telewizji I-VI 2007
TVN zarobił w lipcu 2007 roku na reklamach 101,69 mln zł, czyli o 2,33 proc. mniej niż w lipcu 2006 roku.Wpływy Polsatu kształtowały się na poziomie 99,34. Kanał zarobił o 6,25 proc. mniej niż przed rokiem.
Spośród kanałów telewizji publicznej najwięcej zarobiła TVP1, która miała 95,44 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 21,61 proc.). Wpływy TVP2 z reklam wyniosły 54,62 mln zł (wzrost o 8,62 proc.), a TVP3 - 3,78 mln zł (wzrost o 12,41 proc.).
Kanał TV4 miał 8,78 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 18,52 proc.), a TV Puls - 4,94 mln zł (spadek o 15,32 proc.).
Przeczytaj także:
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
oprac. : Mediarun.pl