eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyOcena klientów zwiększa sprzedaż online

Ocena klientów zwiększa sprzedaż online

2007-08-16 13:37

Opinie i oceny produktów umieszczane przez klientów na stronach sklepów internetowych zwiększają liczbę wizyt i podnoszą wskaźnik konwersji (CR).

Przeczytaj także: Jak zrobić skuteczny sklep internetowy

W badaniu przeprowadzonym przez e-consultancy i Bazaarvoice 28 proc. sprzedawców internetowych z Europy, USA i Wielkiej Brytanii wyznało, że ich klienci mają możliwość pozostawienia na stronie swojej opinii i oceny produktu, a ponad połowa rozważa umożliwienie tego konsumentom w przyszłości.

Ponad połowa sprzedawców przyznała też , że dzięki ocenom i opiniom klientów ich wskaźnik konwersji polepszył się. 77 proc. stwierdziło, że dzięki tym elementom zwiększyła się liczba odwiedzin ich stron. Ponad 40 proc. poinformowało, że zauważyli wzrost wartości zamówień.

Prawie wszyscy badani przyznali, że opinie i oceny klientów są bardzo pomocne dla korzystających ze sklepu. Prawie 80 proc. sprzedawców stwierdziło, że największą zaletą opinii konsumentów jest zwiększanie wskaźnika CR. 73 proc. uważa, że przywiązują one klienta do sklepu.

1/3 sprzedawców obawia się negatywnych opinii na temat swoich produktów i usług, a to sprawia, że część z nich nie decyduje się na uruchomienie takiej usługi.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Inflacja VII 2007

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: