Reklama w TV VII 2007
2007-08-20 10:21
MTV Polska miała największe wpływy reklamowe w lipcu 2007 r. spośród wszystkich kanałów tematycznych - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research.
Przeczytaj także: Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007
MTV Polska zarobiła na reklamach w lipcu 2007 roku 13,2 mln zł, czyli o 2,37 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazł się Polsat Sport z 12,68 mln zł (wzrost o 2,35 proc.), a na trzecim Viva Polska, która zarobiła 10,32 mln zł (wzrost o 99,44 proc.).Wpływy TVN24 kształtowały się na poziomie 7,26 mln zł, AXN - 6,13 mln zł (wzrost o 22,88 proc.), Discovery Channel - 4,32 mln zł (wzrost o 3,14 proc.), 4fun.tv - 4,17 mln zł, Jetix - 4,13 mln zł (wzrost o 61,45 proc.), Cartoon Network - 3,92 mln zł (wzrost o 46,53 proc.), a VH1 - 3,63 mln zł (spadek o 13,86 proc.).
Przeczytaj także:
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
oprac. : Mediarun.pl