PeopleSoft CRM w TP SA
2003-07-11 10:55
W dniu 9 lipca 2003 roku Prokom Software SA zawarł z IBM Polska Sp. z o.o. umowę, której przedmiotem jest dostarczenie produktów oraz świadczenie usług w ramach wdrożenia systemu PeopleSoft CRM w Telekomunikacji Polskiej SA. Wartość umowy wynosi 4,23 mln EUR.
Przeczytaj także: CRM również w wierzytelnościach
Umowa obejmuje prace rozwojowe nad przygotowaniem kolejnych wersji rozwiązania CRM dla Telekomunikacji Polskiej (pilotażowo wdrożonego w Poznaniu), prace nad rozszerzeniem tego systemu na cały kraj oraz serwis gwarancyjny. Usługi wykonywane przez Prokom będą koncentrowały się na integracji systemu CRM z pozostałymi eksploatowanymi w TP aplikacjami, migracji danych oraz szkoleniach. Prokom współuczestniczy także w zarządzaniu projektem.Realizowany projekt implementacji rozwiązania CRM w TP SA jest aktualnie największym na świecie wdrożeniem produktu CRM firmy PeopleSoft przeznaczonym specjalnie dla branży telekomunikacyjnej. Nowe rozwiązanie będzie obejmowało pełen zakres procesów związanych z obsługą klienta, co pozwoli zapewnić sprawną i szybką obsługę prawie 11 mln abonentów Telekomunikacji Polskiej.
"Współpracujemy z najlepszymi konsultantami przy realizacji jednego z najbardziej znaczących projektów informatycznych w Polsce w ostatnich latach. Uczestniczymy w projekcie o jasno zdefiniowanym celu biznesowym i trafnie dobranych do jego realizacji rozwiązaniach technologicznych. Zdobyte przy tej okazji wiedza i doświadczenie to dodatkowy potencjał, z którego będziemy mogli korzystać realizując podobne kontrakty w przyszłości" – powiedział Krzysztof Kardaś Członek Zarządu Prokom Software SA.
Przeczytaj także:
CRM w TP S.A.
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl