Branża PR w mediach VII 2007
2007-08-27 01:27
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji. © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Branża PR w mediach VI 2007
W lipcu 2007 roku opublikowano 146 artykułów dotyczących branży public relations. 12 z nich to materiały z radia i telewizji, pozostałe to publikacje prasowe. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Wyborcza (wraz z wydaniami regionalnymi). Większość materiałów pochodziła z mediów informacyjnych. 75 wiadomości zamieszczono w mediach regionalnych, pozostałe – w ogólnopolskich.fot. mat. prasowe
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.
W lipcu media najwięcej uwagi poświęciły zagadnieniom z branży PR. Dominowały publikacje dotyczące korzystnej sytuacji PR-owców na rynku pracy, co podyktowane jest coraz wyższą rangą działań PR-owskich w Polsce. Firmy dostrzegają potrzebę tworzenia w swych strukturach działów zajmujących się komunikacją bądź zatrudniania specjalistów z branży. W temacie „Branża PR” pojawiły się również artykuły dotyczące zwiększającej się oferty kierunków studiów dla osób pragnących specjalizować się w public relations, a także informacje dotyczące awansów i zmian na stanowiskach oraz nowych firm zajmujących się obsługą PR-owską.
fot. mat. prasowe
Najczęściej cytowane/wzmiankowane firmy w kontekście PR.
Ze względu na eksponowany temat rozwoju branży PR i dobrej passy dla PR-owców, najczęściej wzmiankowaną firmą został wortal PRoto.pl, autor raportu o pracy, na który wiele mediów się powoływało.
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl