eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyReklama w prasie VII 2007

Reklama w prasie VII 2007

2007-08-29 01:43

Wpływy reklamowe dzienników w lipcu br. wzrosły o 10,61 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor.

Przeczytaj także: Reklama w prasie I-VI 2007

Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w lipcu br. 68,81 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 14,45 proc.

Druga pozycja przypadła Rzeczpospolitej, która miała 10,54 mln zł wpływów z reklam, czyli o 50,02 proc. więcej niż przed rokiem. Na trzecim miejscu znalazł się Dziennik z 10,33 mln zł (wzrost o 140,91 proc.).

Fakt zarobił 9,84 mln zł (spadek o 15,82 proc.), Dziennik Bałtycki - 6,33 mln zł (wzrost o 9,45 proc.), Super Express - 6,17 mln zł (wzrost o 5,51 proc.), Głos Wielkopolski - 4,98 mln zł (wzrost o 14,51 proc.), Metro - 4,9 mln zł, Dziennik Zachodni - 4,54 mln zł (31,61 proc.), a Głos Dziennik Pomorza - 3,58 mln zł.

Wpływy wszystkich dzienników, monitorowanych przez Expert Monitor, kształtowały się w lipcu br. na poziomie 175,68 mln zł. Przed rokiem w tym czasie gazety zarobiły 158,83 mln zł.

Dane Expert Monitor nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.
Przeczytaj także: Reklama w prasie XI 2007 Reklama w prasie XI 2007

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: