Reklama w prasie VII 2007
2007-08-29 01:43
Wpływy reklamowe dzienników w lipcu br. wzrosły o 10,61 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor.
Przeczytaj także: Reklama w prasie I-VI 2007
Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w lipcu br. 68,81 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 14,45 proc.Druga pozycja przypadła Rzeczpospolitej, która miała 10,54 mln zł wpływów z reklam, czyli o 50,02 proc. więcej niż przed rokiem. Na trzecim miejscu znalazł się Dziennik z 10,33 mln zł (wzrost o 140,91 proc.).
Fakt zarobił 9,84 mln zł (spadek o 15,82 proc.), Dziennik Bałtycki - 6,33 mln zł (wzrost o 9,45 proc.), Super Express - 6,17 mln zł (wzrost o 5,51 proc.), Głos Wielkopolski - 4,98 mln zł (wzrost o 14,51 proc.), Metro - 4,9 mln zł, Dziennik Zachodni - 4,54 mln zł (31,61 proc.), a Głos Dziennik Pomorza - 3,58 mln zł.
Wpływy wszystkich dzienników, monitorowanych przez Expert Monitor, kształtowały się w lipcu br. na poziomie 175,68 mln zł. Przed rokiem w tym czasie gazety zarobiły 158,83 mln zł.
Dane Expert Monitor nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.
Przeczytaj także:
Reklama w prasie XI 2007
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę, rynek reklamy, przychody z reklamy