Marketing offline wpływa na zachowanie online
2007-08-31 08:53
Przeczytaj także: Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa
W badaniu JupiterResearch 67 proc. respondentów do poszukiwania w sieci informacji o produkcie lub usłudze zachęciły kanały offline. 39 proc. spośród tych osób po uzyskaniu informacji w Internecie decydowało się na zakup produktu.Konsumenci w wyszukiwarkę najczęściej wpisują nazwę firmy, produktu, usługi bądź hasła reklamowego użytego w kampanii offline.
Kampanie prowadzone w telewizji i komunikacja WOM najbardziej zachęcają konsumentów do poszukiwań w sieci. Z kolei reklamy w prasie i WOM najbardziej motywują do robienia zakupów.
Badanie wykazało również, że 54 proc. respondentów korzysta z internetowych wyszukiwarek przynajmniej raz dziennie.
![5 trendów marketingowych na 2025 rok [© Freepik] 5 trendów marketingowych na 2025 rok](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/trendy-marketingowe/5-trendow-marketingowych-na-2025-rok-263397-150x100crop.jpg)
oprac. : Mediarun.pl