Płatne reklamy użytkowników MySpace
2007-09-04 11:29
Przeczytaj także: Jak będzie wyglądać reklama w YouTube?
MySpace czerpie zysk głównie ze sprzedaży reklam, zarabia też na muzyce sprzedawanej przez iTunes i Snocap. W roku podatkowym, który zakończył się w czerwcu, na transakcjach wartych 550 mln dol. zarobił 10 mln dol.Taka suma nie satysfakcjonuje jednak Murdocha. Potentat medialny chce, aby wartość sprzedaży wzrosła do miliarda dol., a zysk do 200 mln dol. Dlatego zastanawia się nad umożliwieniem użytkownikom przeprowadzania transakcji typu P2P. Chce pozwolić im również na zamieszczanie w MySpace reklam, oczywiście za odpowiednią opłatą.
Na tym polu MySpace rozważa współpracę z Google. Internetowy gigant miałby monitorować i regulować transakcje przeprowadzane przez użytkowników.
![Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025 [© Freepik] Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/reklama-internetowa/Reklama-w-internecie-telewizji-i-w-radio-w-I-2025-265458-150x100crop.jpg)
oprac. : Mediarun.pl