Reklama zapachowa w prasie
2007-09-06 11:11
Przeczytaj także: Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa
Pachnąca reklama już wkrótce pojawi się w amerykańskim dzienniku The Los Angeles Times. Będzie promować nowy film familijny "Mr. Magorium’s Wonder Emporium". Wystarczy ją potrzeć, a wokół rozejdzie się słodki zapach lukrowanego ciasta.Pachnącymi elementami reklamy są zabawki, które otaczają Dustina Hoffmana i Natalie Portman, występujących w filmie. Napis nad aktorami zachęca: "Potrzyj zabawki, żeby poczuć magię".
The Los Angeles Times, dzięki tej oryginalnej reklamie, chce zachęcić marketerów do kupowania miejsca reklamowego. Podobną taktykę zastosowały również inne tytuły na amerykańskim rynku, mając nadzieję, że zatrzymają odpływ reklamodawców do nowych mediów.
![Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu [© maxkabakov - Fotolia.com] Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/nowe-technologie/Co-agencje-reklamowe-powinny-wiedziec-o-deep-learningu-223118-150x100crop.jpg)
oprac. : Mediarun.pl