TPSA będzie ostrzegać abonentów
2003-07-17 10:23
Klienci Telekomunikacji Polskiej będą telefonicznie informowani o możliwym nagłym wzroście wysokości rachunku. Firma uruchomiła pilotażową wersję takiego rozwiązania. System wczesnego ostrzegania będzie dodatkową, bezpłatną usługą oferowaną przez TP.
Przeczytaj także: Dochody TP nadal spadają. Nju mobile pomoże operatorowi?
Zastosowane rozwiązanie na bieżąco porównuje liczbę rozmów telefonicznych i średnią wartość rachunków z danymi z poprzednich trzech miesięcy.Monitorowane są głównie połączenia do sieci komórkowych, międzynarodowe oraz z numerami 0-700. Po analizie tych danych, w przypadku nadmiernego i nagłego wzrostu ruchu, konsultanci dzwonią do wybranej grupy Klientów informując o zagrożeniu czyli o tym, że ich najbliższy rachunek telefoniczny może być znacząco wyższy od poprzedniego.
W zależności od potrzeby, konsultanci będą się kontaktować z Klientami co najmniej raz w miesiącu
- Wprowadzając takie rozwiązanie, chcemy przede wszystkim uchronić naszych Klientów przed nadmiernym i często niekontrolowanym wzrostem kwoty, jaką będą mieli do zapłacenia za rachunek telefoniczny. Dzięki niemu, Klienci jeszcze przed wystawieniem faktury będą mogli się dowiedzieć o takim zagrożeniu – mówi Barbara Górska Rzecznik TP.
Rozwiązanie pilotażowo testowane jest w Sandomierzu. Już po kilku dniach działania, aż 89 % Klientów uznało, że jest ono korzystne i potrzebne. Jeszcze jesienią tego roku planowane jest objęcie systemem wszystkich Klientów TP.
Przeczytaj także:
Wirtualna Polska ostatecznie zmienia właściciela
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
tp