Reklama w TV VIII 2007
2007-09-15 00:11
Polsat Sport miał największe wpływy reklamowe w sierpniu 2007 roku spośród kanałów tematycznych - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Przeczytaj także: Reklama w telewizji VIII 2007
Polsat Sport zarobił na reklamach w sierpniu 2007 roku 17,48 mln zł, czyli o 29,27 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazł się kanał MTV Polska z 10,09 mln zł (spadek o 22,48 proc.), a na trzecim Viva Polska, która zarobiła 9,02 mln zł (wzrost o 33,18 proc.).Wpływy Discovery kształtowały się na poziomie 7,6 mln zł (wzrost o 14,41 proc.), TVN24 - 7,29 mln zł, AXN - 4,37 mln zł (wzrost o 12,39 proc.), Jetix - 4,62 mln zł (wzrost o 116,87 proc.), Animal Planet - 3,86 mln zł (wzrost o 170,84 proc.), VH1 Polska - 3,74 mln zł (wzrost o 32,28 proc.), a Cartoon Network - 3,65 mln zł (wzrost o 14,48 proc.).
Przeczytaj także:
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
oprac. : Mediarun.pl