Kobieta to wymagający klient
2007-09-23 00:52
Najnowsze badanie firmy Fizzback dowodzi, że kobiety są znacznie bardziej wymagającymi konsumentami niż mężczyźni.
Przeczytaj także: Kobiety i zakupy
Badanie Fizzback wykazało, że mężczyźni częściej niż kobiety są zadowoleni z danej usługi, produktu czy z tego, w jaki sposób obsłużono ich w sklepie. Satysfakcja mężczyzn po zrobieniu zakupów była co najmniej o 3 proc. wyższa niż kobiet. Fizzback przekonuje, że mężczyźni zazwyczaj wchodzą do sklepu, wkładają do koszyka potrzebne produkty i wychodzą z poczuciem wykonania "dobrej roboty".Kobiet natomiast nie satysfakcjonuje sam pobyt w sklepie i zakup niezbędnych produktów. Panie dostrzegają nieodpowiednie zachowanie obsługi, brak pomocy ze strony pracowników sklepu lub niską jakość produktów, dlatego ich oceny różnią się od ocen mężczyzn.
Badanie ujawniło, że kobiety najczęściej krytykowały obsługę sklepu za niedostępność (63,7 proc.), nastawienie (16,5 proc.), brak wiedzy (10 proc.), małą wydajność pracy (6,7 proc.) oraz nachalność (3 proc.).
Przeczytaj także:
E-commerce dla panów, wyprzedaże dla pań
oprac. : Mediarun.pl