Reklama w prasie VIII 2007
2007-09-29 00:23
Wpływy reklamowe dzienników w sierpniu br. wzrosły o 16,33 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor.
Przeczytaj także: Reklama w prasie VII 2007
Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w sierpniu br. 63,49 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 19,15 proc.Druga pozycja przypadła Rzeczpospolitej, która miała 10 mln zł wpływów z reklam, czyli o 57,48 proc. więcej niż przed rokiem. Na trzecim miejscu znalazł się Dziennik z 9,82 mln zł (wzrost o 171,70 proc.).
Fakt zarobił 9,35 mln zł (spadek o 22,67 proc.), Super Express - 7,36 mln zł (wzrost o 23,63 proc.), Dziennik Bałtycki - 5,92 mln zł (wzrost o 11,86 proc.), Głos Wielkopolski - 4,94 mln zł (wzrost o 43,06 proc.), Metro - 4,54 mln zł, Dziennik Zachodni - 4,33 mln zł (wzrost o 39,61 proc.), a Głos Dziennik Pomorza - 3,53 mln zł.
Wpływy wszystkich dzienników, monitorowanych przez Expert Monitor, kształtowały się w sierpniu br. na poziomie 169,69 mln zł. Przed rokiem w tym czasie gazety zarobiły 145,87 mln zł.
Dane Expert Monitor nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.
Przeczytaj także:
Reklama w prasie XI 2007
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę, rynek reklamy, przychody z reklamy