Reklama w telewizji IX 2007
2007-10-09 01:23
We wrześniu 2007 roku najwięcej na reklamach zarobiła telewizja TVN - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Przeczytaj także: Reklama w TV VIII 2007
TVN zarobił we wrześniu 2007 roku na reklamach 200,27 mln zł, czyli o 4,97 proc. więcej niż we wrześniu 2006 roku. Wpływy Polsatu kształtowały się na poziomie 199,93 mln zł. Kanał zarobił o 22,6 proc. więcej niż przed rokiem.Spośród kanałów telewizji publicznej najwięcej zarobiła TVP1, która miała 129,57 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 8,72 proc.). Wpływy TVP2 z reklam wyniosły 97,67 mln zł (spadek o 4,6 proc.), a TVP3 - 6,83 mln zł (wzrost o 43,71 proc.).
Kanał TV4 miał 20,4 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 28,49 proc.), a TV Puls - 5,42 mln zł (wzrost o 28,25 proc.).
Przeczytaj także:
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
![Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę? [© olly - fotolia.com] Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/rynek-reklamy/Jak-branza-turystyczna-inwestuje-w-reklame-254854-150x100crop.jpg)
oprac. : Mediarun.pl