Reklama radiowa IX 2007
2007-10-23 01:27
Większość rozgłośni radiowych zarobiło we wrześniu br. więcej na reklamach niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor.
Przeczytaj także: Reklama radiowa VI 2007
Radio Zet we wrześniu br. miało 36,32 mln zł wpływów z reklam. Rozgłośnia zanotowała wzrost przychodów o 37,38 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Na drugim miejscu uplasował się RMF FM, który zarobił 34,15 mln zł, czyli o 10,34 proc. więcej niż przed rokiem.Wpływy radiowej Trójki kształtowały się na poziomie 5,41 mln zł (wzrost o 9,23 proc.), a Jedynki – 4,09 mln zł (spadek o 2,52 proc.). Natomiast Radio Złote Przeboje Warszawa miało 2,8 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 1,72 proc.).
W pierwszej dziesiątce znalazło się pięć rozgłośni nadających pod marką Radio Eska. Wpływy Eski Warszawa wynosiły 5,09 mln zł (wzrost o 37,93 proc.), Eski Wrocław - 3,83 mln zł (wzrost o 50,75 proc.), Eski Poznań - 3,26 mln zł (wzrost o 54,83 proc.), Eski Łódź - 3,04 mln zł (wzrost o 43,87 proc.), Hit FM - 2,92 mln zł (wzrost o 23,26 proc.).
Wszystkie monitorowane rozgłośnie radiowe zarobiły na reklamach 158,15 mln zł, czyli o 26,84 proc. więcej niż przed rokiem.
Dane Expert Monitor nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.
Przeczytaj także:
Reklama radiowa 2007
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę, rynek reklamy, przychody z reklamy