Sprzedaż kart kredytowych on-line
2003-07-28 10:59
K2 Internet prowadzi kampanię promocyjno-sprzedażową kart kredytowych BPH PBK - trzeciego pod względem aktywów banku w Polsce.
Przeczytaj także: Interaktywna prezentacja Volvo
Promocja i sprzedaż kart kredytowych to kolejny projekt realizowany wspólnie przez oraz . Jego głównym elementem jest samodzielny, produktowy serwis internetowy .Użytkownicy serwisu mogą zapoznać się z szerokim wachlarzem oferowanych przez BPH PBK kart kredytowych, a mechanizmy analizy potrzeb i możliwości finansowych pozwalają wybrać najlepszą dla siebie kartę kredytową i bezpośrednio na stronie złożyć wniosek o jej wydanie.
Serwis ułatwia również spotkania z doradcą kredytowym, kontakt e-mailowy i telefoniczny.
Przyjęta przez K2 Internet strategia promocji serwisu obejmuje 90 miejsc w sieci. Nowy kanał dystrybucji został zintegrowany z call centre Banku, a także obsługą klientów w oddziałach.
Dodatkowym czynnikiem podnoszącym konkurencyjność oferty ma być specjalna promocja cenowa związana z brakiem opłaty za wydanie pierwszej karty kredytowej w przypadku zamówienia jej on-line (obowiązuje do końca lipca).
Przeczytaj także:
GPW: zadebiutowała spółka K2 Internet
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl