eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyReklama w prasie I-IX 2007

Reklama w prasie I-IX 2007

2007-11-03 02:49

Tygodnik Wprost miał największe wpływy reklamowe we wrześniu 2007 roku spośród wszystkich magazynów prasowych - wynika z najnowszych danych Expert Monitor.

Przeczytaj także: Reklama w prasie VIII 2007

Wprost zarobił na reklamach we wrześniu br. 12,59 mln zł. Pismo miało o 29,31 proc. większe wpływy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Druga pozycja przypadła Polityce, której wpływy kształtowały się na poziomie 11,55 mln zł i były one o 5,47 proc. większe niż przed rokiem. Na trzecim miejscu znalazł się Newsweek z 11,2 mln zł (wzrost o 46,55 proc.).

Viva miała 7,06 mln zł wpływów reklamowych (spadek o 0,34 proc.), Tele Tydzień - 6,73 mln zł (wzrost o 49,57 proc.), Murator - 5,06 mln zł (wzrost o 19,03 proc.), Przyjaciółka - 4,64 mln zł (spadek o 4,58 proc.), Gala - 4,61 mln zł (spadek o 1,35 proc.), Claudia - 4,21 mln zł, a Twój Styl - 3,81 mln zł.

Wszystkie monitorowane przez Expert Monitor magazyny prasowe zarobiły na reklamach w sierpniu br. 195,96 zł, czyli o 7,91 proc. więcej niż w przed rokiem.

Dane Expert Monitor nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.
Przeczytaj także: Reklama w prasie XI 2007 Reklama w prasie XI 2007

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: