Dell zmienia startegię
2003-07-30 10:21
Jak przewidują specjaliści, Dell zmieni swoją strategię sprzedaży notebooków dla klientów korporacyjnych i odejdzie od modeli z ekranem 14,1-calowym ku urządzeniom z 15-calowym wyświetlaczem.
Przeczytaj także: Multimedialny notebook Dell Inspiron 5559
Firma prawdopodobnie zdecyduje się także na wypuszczanie modeli z ekranami w obu wielkościach przekątnych.Nowe notebooki, które mają zastąpić dotychczasowe modele z 14,1-calowymi ekranami, będą miały swoją premierę w pierwszym kwartale przyszłego roku. Obecnie w ofercie Dell'a nie ma odpowiedników tych urządzeń z 15-calowym monitorem.
Zapowiedzi Della są szeroko odbierane jako test modeli 15-calowych, skierowanych na rynek klientów korporacyjnych, obecnie głównie zdominowany przez modele z 14,1-calowymi ekranami. Jak twierdzą specjaliści, sukces nowej strategii Della może zaowocować znacznym wzrostem dynamiki sprzedaży w segmencie paneli ciekłokrystalicznych.
Jak twierdzą azjatyccy producenci notebooków, proporcje pomiędzy modelami komputerów z 14,1- i 15-calowym ekranem wynoszą 6:4 lub 7:3. To właśnie te dysproporcje stały się głównie przyczyną decyzji Della. Aktualnie modele z 15-calowym ekranem są droższe o około 15-20 USD, ale jak twierdzą specjaliści, do końca przyszłego roku wartość ta może zmaleć do 10USD.
Przeczytaj także:
Notebooki Dell Inspiron z serii 5000
![Notebooki Dell Inspiron z serii 5000 Notebooki Dell Inspiron z serii 5000](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/Dell-Inspiron-5000/Notebooki-Dell-Inspiron-z-serii-5000-157543-150x100crop.jpg)
oprac. : 4Press