TPSA zrywa umowę z Maxfonem
2003-07-30 10:13
Telekomunikacja Polska rozwiązuje umowę z firmą Maxfon, service providerem świadczącym usługi za pośrednictwem linii 0-700. TP tłumaczy, że firma ta odmówiła przyjęcia nowych, bardziej rygorystycznych warunków. Dotychczasowa umowa jest w okresie wypowiedzenia.
Przeczytaj także: 0-700 do kontroli
Jak twierdzi TP S.A. rozwiązanie umowy z firmą Maxfon to konsekwencja działań podjętych w celu zapewnienia użytkownikom Internetu bezpiecznego korzystania z sieci i zabezpieczenia ich przed nieświadomym łączeniem się z numerami o podwyższonej płatności. Obowiązujące od miesiąca nowe wzory umów z service providerami zaostrzają system kontroli i zwiększają odpowiedzialność za podejmowane, nielegalne działania. Dotyczy to także dialerów. Chodzi o wykluczenie możliwości łączenia z droższymi numerami bez zgody użytkownika.Ze strony można pobrać bezpłatny program SS Antydialer, który chroni przed zmianą numeru dostępowego do Internetu z 0-20 na 0-700.
Klienci Telekomunikacji Polskiej będą także telefonicznie informowani o możliwym nagłym wzroście wysokości rachunku. Firma uruchomiła już pilotażową wersję takiego rozwiązania. System wczesnego ostrzegania będzie dodatkową, bezpłatną usługą oferowaną przez TP.
Przeczytaj także:
Uwaga na dialery - klikaj rozważnie
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl