Serwis WWW dla Tchibo
2003-07-31 10:09
WebService wygrał przetarg na obsługę budżetu na działania interaktywne dla marki Tchibo oraz na wykonanie portalu korporacyjnego. Do przetargu zaproszone zostały czołowe agencje interaktywne.
Przeczytaj także: Kawa w sieci
Ewolucja identyfikacji wizualnej, nowe logo Tchibo, a także możliwość samodzielnego zarządzania serwisem WWW – to wszystko uwzględniać będzie nowy projekt, realizowany przez WebService. Serwis ma odpowiadać najnowszym trendom w dziedzinie kreacji stron internetowych, zapewnić łatwą nawigację, dynamikę i intuicyjność. W "Świat Tchibo" wprowadzą użytkowników m.in: "Encyklopedia kawy", "Tchibo Coffee Bar", "Interaktywna Kawiarenka".Portal korporacyjny Tchibo Warszawa ma pełnić funkcje informacyjne, promocyjne oraz edukacyjne. Wdrożenie Intranetu zapewni pracownikom Tchibo łatwy i szybki dostęp do wewnętrznych zasobów informacji, usprawni komunikację w firmie, ułatwi budowanie wizerunku firmy wśród pracowników i będzie stanowiło pierwszy krok w kierunku stworzenia organizacji samouczącej się.
Odpowiadając na potrzebę usprawnienia zarządzania treścią, zarówno nowy serwis WWW, jak i Intranet, zostaną oparte o system CMS RedDot.
Agencja współpracuje z Tchibo Warszawa od ponad 3 lat. Dotychczasowa współpraca obejmowała m.in. stworzenie strony korporacyjnej oraz Intranetowej dla Tchibo Warszawa, a także bieżącą aktualizacją serwisu. Stworzony przez WebService w 1999 roku serwis , został nagrodzony dwiema Złotymi Witrynami, przyznanymi przez jury i Internautów na WebSite Festival w 2001 roku. Rozwiązania kreatywne zaproponowane przez WebService dla Tchibo Warszawa zostały dotychczas zaadaptowane m.in. w Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech.
Nowy serwis WWW oraz platforma intranetowa, zarządzane już samodzielnie przez dział Public Relations Tchibo Warszawa, zostaną wdrożone we wrześniu 2003 r.
Przeczytaj także:
Pyszna kawa na wynos dla klientów Twojego sklepu
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl