Tekstowe reklamy Google Mobile Ads w Polsce
2007-11-29 13:03
Przeczytaj także: Marketing telefoniczny a reklama SMS
Dzięki Google Mobile Ads użytkownicy otrzymają odpowiednio dobrane reklamy, co pomoże skrócić czas wyszukiwania potrzebnych informacji bez konieczności dostępu do komputera.Cechy:
-
Reklamy Google Mobile Ads będą miały te same podstawowe cechy
co standardowe reklamy AdWords, choć limit znaków będzie mniejszy. - Reklamy będą się pojawiać nad i pod wynikami wyszukiwania na ekranie telefonu.
- Reklamodawcy będą mogli odesłać użytkownika do swojej mobilnej witryny albo pozwolić mu na bezpośrednie wybranie numeru firmy.
-
Reklamodawcy będą mogli bezpłatnie utworzyć mobilną stronę WWW
za pośrednictwem darmowego serwisu Google AdWords Business Pages. - Reklamodawcy będą mogli określić harmonogram wyświetlania reklam tak, aby użytkownicy widzieli je tylko podczas zwykłych godzin roboczych.
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl