Branża PR w mediach XI 2007
2007-12-18 12:09
Przeczytaj także: Branża PR w mediach IX 2007
Z analizy 210 publikacji wynika, że większość (156) listopadowych przekazów o branży PR miała wydźwięk neutralny, 21 materiałów było pozytywnych, a 33 publikacje miały charakter negatywny.fot. mat. prasowe
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.
W listopadzie 77 razy cytowano i 31 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano w analizowanych publikacjach 67 razy.
Trzy najczęściej cytowane osoby w listopadzie to: Piotr Czarnowski, Adam Łaszyn i Mateusz Zmyślony, w mediach powoływano się na każdego z nich po trzy razy. Wśród osób najczęściej wzmiankowanych w kontekście PR-u znalazła się Agnieszka Liszka, rzeczniczka nowego rządu, o której wspominano 9 razy.
fot. mat. prasowe
W listopadzie 2007 roku opublikowano 210 artykułów dotyczących branży public relations. 22 z nich to materiały z radia i telewizji, pozostałe - to publikacje prasowe.
Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się ponownie Gazeta Wyborcza, która na łamach swojego ogólnopolskiego wydania oraz dodatków regionalnych opublikowała 38 artykułów związanych tematycznie z branżą PR.
![Branża PR w mediach IV 2010 Branża PR w mediach IV 2010](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/monitoring-mediow/Branza-PR-w-mediach-IV-2010-47356-150x100crop.jpg)
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl