Stereo.pl S.A. przejęła Pstryk.pl
2008-01-02 13:23
Firma Stereo.pl S.A. poinformowała, iż 31 grudnia 2007 stała się pełnoprawnym właścicielem sklepu Pstryk.pl. To druga taka inwestycja spółki Stereo.pl w tym roku, po mającym miejsce w marcu przejęciu spółki APR Project DVD, zajmującej się pośrednictwem w obrocie licencjami filmowymi na różnych polach eksploatacji.
Przeczytaj także: Stereo.pl S.A. kupiło serwis Bileteria.pl
Obecnie Stereo.pl znajduje się w czołówce polskiego rynku sklepów internetowych sprzedających muzykę, filmy, książki i inne produkty kultury. W minionych latach obroty Stereo.pl systematycznie rosły i wyniosły 2,6 mln zł w 2005 roku, 8 mln zł w 2006 roku a przewidywany obrót w roku 2007 zamknie się w kwocie 20 mln zł.Sklep Pstryk.pl jest m.in. dystrybutorem pełnej gamy produktów firmy Leica. Zmieniając właściciela stawia na rozwój i inwestycje. Pozostanie samodzielną marką działającą w strukturach spółki Stereo.pl S.A., również wzbogacając w zakresie fotografii ofertę Stereo.pl.
Dotychczasowym właścicielem i operatorem podczas długoletniej działalności, Pstryk.pl była spółka MILLROY Rafał Łochowski i Krzysztof Łochowski. Nowy właściciel, chcąc zachować dotychczasowy model działalności i styl prowadzenia witryny, powierzy zarządzanie marką Rafałowi Łochowskiemu, na stanowisku Dyrektora Business Unit Foto. Na swoich stanowiskach pozostaną też wszyscy obecni pracownicy.
Przeczytaj także:
Meblowy.com.pl i Mebleo.pl przejęte
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl