Reklama w telewizji 2007
2008-01-06 00:05
Polsat miał największe wpływy reklamowe spośród wszystkich stacji telewizyjnych w 2007 roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Przeczytaj także: Reklama w telewizji XI 2007
Polsat zarobił na reklamach w 2007 roku 2,23 mld zł, czyli o 16,94 proc. więcej niż w 2006 roku. Na drugim miejscu, pod względem wpływów reklamowych, znalazł się TVN z 2,17 mld zł (wzrost o 6,7 proc.).Spośród stacji Telewizji Polskiej najwięcej zarobiła TVP1 - 1,55 mld zł (wzrost o 17,12 proc.). Wpływy TVP2 wyniosły 1,08 mld zł (wzrost o 4,57 proc.), a TVP Info - 85,62 mln zł (wzrost o 29,36 proc.).
Czwórka zarobiła na reklamach 237,16 mln zł (wzrost o 44,01 proc.). Natomiast TV Puls miał 82,07 mln zł wpływów z reklam (wzrost o 17,37 proc.).
Przeczytaj także:
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
oprac. : Mediarun.pl