Tygodniki opinii: Polityka na czele
2008-01-20 02:38
Newsweek był jedynym tygodnikiem opinii w listopadzie 2007 r., który zanotował wzrost sprzedaży w porównaniu z listopadem 2006 r. - wynika z danych ZKDP.
Przeczytaj także: Tygodniki opinii: Newsweek zyskuje
Polityka w listopadzie 2007 r. miała sprzedaż na poziomie 158 510 egz., co oznacza spadek o 1,79 proc. w porównaniu z listopadem 2006 r.Na drugim miejscu znalazł się Newsweek Polska z 145 099 egz. (wzrost o 0,7 proc.). Trzecia pozycja przypadła tygodnikowi Wprost, którego sprzedaż kształtowała się na poziomie 121 212 egz. (spadek o 1,81 proc.).
Przekrój sprzedał się w 67 870 egz. (spadek o 11,58 proc.), a Przegląd – w 27 323 egz. (spadek o 1,3 proc.).
Powyższe dane odnoszą się do pozycji z zestawienia Związku Kontroli Dystrybucji Prasy określonej jako "rozpowszechnianie płatne razem".
Przeczytaj także:
Tygodniki opinii: Wprost traci
oprac. : Mediarun.pl