Programy informacyjne w TV I 2008
2008-02-07 00:23
"Wydarzenia" Polsatu były jedynym programem informacyjnym, któremu w styczniu 2008 r. przybyło widzów w porównaniu z rokiem ubiegłym - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Przeczytaj także: Programy informacyjne w TV IX 2007
"Teleexpress" TVP1, lider wśród programów informacyjnych, oglądało w styczniu 2008 r. średnio 5,16 mln widzów, co dawało Jedynce w tym czasie udział w rynku na poziomie 43,93 proc. W analogicznym okresie ubiegłego roku program miał 6,11 mln widzów przy udziale w rynku wynoszącym 49,14 proc.Druga pozycja przypadła "Wiadomościom" TVP1, które gromadziły przed telewizorami średnio 5,12 mln widzów, a udział w rynku stacji kształtował się w tym czasie na poziomie 34,06 proc. Rok wcześniej program oglądało średnio 5,69 mln widzów (35,47 proc. udziałów w rynku).
Na trzecim miejscu znalazły się "Fakty" TVN, które miały 4,15 mln widzów z udziałem w rynku wynoszącym 28,58 proc. W analogicznym okresie ubiegłego roku widownia programu kształtowała się na poziomie 4,49 mln widzów (29,04 proc. udziałów w rynku).
"Wydarzenia" Polsatu oglądało średnio 3,21 mln widzów (22,55 proc. udziałów w rynku). Przed rokiem program gromadził przed telewizorami 2,99 mln widzów (19,64 proc. udziałów w rynku).
Popołudniowe wydanie "Panoramy" TVP2 miało 2,03 mln widzów (14,66 proc. udziałów w rynku), a wieczorne - 0,65 mln widzów (10 proc. udziałów w rynku). Rok wcześniej było to odpowiednio: 2,46 mln widzów (16,44 proc. udziałów w rynku) i 2,51 mln widzów (19,28 proc. udziałów w rynku).
"Puls raport" TV Puls z 19.30 ogląda średnio 94 tys. widzów (0,62 proc. udziałów w rynku). Wydanie z 22.00 gromadzi przed telewizorami średnio 116 tys. widzów (0,92 proc. udziałów w rynku).
Przeczytaj także:
Programy informacyjne w TV VII-VIII 2007
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
programy informacyjne, oglodalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne