Reklama radiowa 2007
2008-02-11 00:03
O ponad 20 proc. wzrosły w 2007 r. wpływy reklamowe nadawców radiowych w porównaniu z 2006 r. - wynika z danych Expert Monitor.
Przeczytaj także: Reklama radiowa IX 2007
Rozgłośnie radiowe należące do spółki Broker FM miały w 2007 r. 419,19 mln zł wpływów z reklam. Stacje zarobiły o 8,99 proc. więcej niż w 2007 r.Wpływy reklamowe stacji Eurozetu wyniosły w 2007 r. 406,44 mln zł i były o 14,53 proc. wyższe niż w 2006 r. Grupa Radiowa Time zarobiła na reklamach 389,1 mln zł, czyli o 44,96 proc. więcej niż w 2006 r.
Stacje radiowe Agory miały 194,95 mln zł wpływów z reklam (wzrost o 25,75 proc.), a anteny Polskiego Radia – 147,07 mln zł (wzrost o 1,21 proc.).
Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły na reklamach w 2007 r. 1,72 mld zł (wzrost o 20,63 proc. w porównaniu z 2006 r.).
Dane Expert Monitor nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.
Przeczytaj także:
Reklama radiowa VI 2007
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę, rynek reklamy, przychody z reklamy