Branża PR w mediach I 2008
2008-02-17 11:01
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Branża PR w mediach 2007
fot. mat. prasowe
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji
W stosunku do poprzedniego miesiąca widać wyraźny wzrost liczby artykułów o negatywnym zabarwieniu, związanych z tematem wizerunku Polski. Prawie tyle samo publikacji o negatywnym nacechowaniu odnotowano w przypadku PR-u Polski (22), co w PR Politycznym (23), o którym zazwyczaj media piszą nieprzychylnie.
W styczniu aż 134 razy cytowano i 65 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano w analizowanych publikacjach 123 razy. W części przekazów cytowano/wzmiankowano po kilka osób, agencji lub instytucji, dlatego ich liczba jest inna niż suma publikacji dotyczących branży PR.
fot. mat. prasowe
Najczęściej cytowane osoby w kontekście PR
Wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji w styczniu zwyciężyły również ex equo: Genesis PR, Grupa Eskadra oraz Liberty Group, o których wzmiankowano po 5 razy.
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl