Linki sponsorowane w Adico.pl
2003-08-27 00:20
Adico.pl i NetSprint.pl poinformowały o rozpoczęciu współpracy. W jej wyniku NetSprint.pl dostarcza aukcji Adico linki sponsorowane związane tematycznie z kategorią produktów, jakiej poszukuje Użytkownik serwisu. Firmy będą dzieliły się przychodami z reklam wyświetlanych na serwisie w nowym modelu.
Przeczytaj także: Netsprint na nowo
"Użytkownicy aukcji przedstawiają bardzo dużą wartość dla niemal 300 naszych Reklamodawców" – twierdzi Artur Banach z NetSprint.pl. "Stworzony przez naszą firmę system umożliwia dostarczanie reklamy precyzyjnie adresowanej do Użytkownika i dzięki temu znacznie skuteczniejszej od tradycyjnych form promocji w Sieci. Np. Użytkownik zainteresowany zakupem aparatów cyfrowych jako wynik wyszukiwania na aukcji otrzyma m.in. Link Sponsorowany sklepu oferującego te produkty.""W naszym przekonaniu współpraca z NetSprint.pl przyniesie wiele korzyści, zarówno naszym Użytkownikom, jak i samemu serwisowi" - zauważa Jacek Namysło z Adico.pl. "Nasi Użytkownicy zyskali kolejną usługę, dzięki której kojarzymy interesy Reklamodawców z potrzebami sprzedawców i nabywców. Natomiast sam serwis zyskał kolejne już źródło przychodów, co jest nie bez znaczenia w przypadku platformy nie pobierającej prowizji od Użytkowników."
Do tej pory linki kojarzone były tradycyjnie tylko z wynikami wyszukiwania. Rynek "reklamy kontekstowej" (ang. contextual ads) należy do najszybciej rosnących segmentów reklamy on-line za oceanem. Wg ocen firmy Overture Services, Inc. osiągnie on wielkość ponad 2 miliardów dolarów w ciągu nadchodzących 5 lat.
Przykładowy wygląd linku sponsorowanego prezentowanego na stronach Adico.pl:
Przeczytaj także:
Wyszukiwarka NetSprint na strony www
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl