Gateway wkracza na nowe rynki
2003-08-31 00:09

© fot. mat. prasowe
W USA rozpoczęła się sprzedaż pierwszych czterech cyfrowych aparatów fotograficznych, sprzedawanych pod marką Gateway.
Przeczytaj także: Kodak dla bardziej ambitnych

fot. mat. prasowe
Najtańszy model to ważący 120g aparat DC-T20, który posiada 1,5-calowy wyświetlacz LCD, lampę błyskową i 8MB wewnetrznej pamięci. Urządzenie posiada także złącze umożliwiajacwe podpięcie zewnętrznej karty pamięci. Z kolei modele DC-M40 i DC-M50 to propozycja dla bardziej doświadczonych użytkowników, którzy zdecydują się zapłacić nieco więcej za lepsze możliwości aparatu. DC-M40 i DCM50 to odpowiednio 4- i 5-megapikselowe aparaty z potrójnym zoomem optycznym w cenach 199 USD i 299 USD. Flagowy model firmy to 5-megapikselowy aparat DC-T50 z potrójnym zoomem optycznym, sprzedawany wraz z 32MB kartą Secure Digital i akumulatorem.
Pojawienie się Gatewaya w segmencie cyfrowych aparatów fotograficznych jest konsekwencją strategii wprowadzania produktów firmy na rynek konsumenckich urządzeń elektronicznych. Dotychczas Gateway wypuścił już nową linię telewizorów, przenośny odtwarzacz muzyki, a także grę komputerową wraz z dołączoym do niej odtwarzaczem DVD. Wszystkie te nowe produkty mają wzmocnić pozycję firmy i zwiększyć jej dochody.
Gateway w odróżnieniu od innych firm komputerowych prowadzi bezpośrednią sieć sprzedaży, co umożliwia zaoferowanie klientom bardzo konkurencyjnych cen, gdyż nie są one obciążone dodatkową marżą dystrybutorów. "Wierzymy, że nasz model sprzedaży sprawdzi się w dużej części rynku konsumenckich urządzeń elektronicznych" – powiedział Matt Milne, główny manager ds. produktów cyfrowych Gatewaya. Jak twierdzi Milne, aparaty w ofercie Gatewaya są o około 20-40% tańsze, niż urządzenia o podobnych parametrach innych producentów.
Przeczytaj także:
Aparat bezlusterkowy Panasonic LUMIX S1H

oprac. : 4Press
Więcej na ten temat:
aparaty cyfrowe