Najpopularniejsze stacje telewizyjne II 2008
2008-03-10 12:19
Telewizji TVN wzrósł w lutym 2008 r. udział w rynku w porównaniu z lutym 2007 r., a TVP1, TVP2 i Polsat traciły widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Przeczytaj także: Sylwester z TV: Polsat liderem
TVP1, najchętniej oglądana stacja telewizyjna, miała w lutym 2008 r. 23,82 proc. udziałów w rynku. W lutym 2007 r. kształtował się on na poziomie 24,1 proc. Na drugim miejscu znalazła się TVP2, której udział wyniósł 16,88 proc. (przed rokiem: 19,11 proc.), a na trzecim TVN z 16,45 proc. (przed rokiem: 16,04 proc.).Polsat miał 15,21 proc. udziałów w rynku (przed rokiem: 16,64 proc.), TVP Info - 4,13 proc. (przed rokiem: 4,56 proc.), Czwórka - 1,54 proc. (przed rokiem: 1,94 proc.), a TV Puls - 0,74 proc. (przed rokiem: 0,52 proc.).
W zestawieniu uwzględniono jedynie stacje, które nadają swój program naziemnie.
Przeczytaj także:
Najpopularniejsze kanały tematyczne XI 2007
![Najpopularniejsze kanały tematyczne XI 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Najpopularniejsze kanały tematyczne XI 2007](https://s3.egospodarka.pl/grafika/programy-telewizyjne/Najpopularniejsze-kanaly-tematyczne-XI-2007-apURW9.jpg)
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych