Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne
2008-03-18 12:37
Przeczytaj także: Polski konsument lojalny w kryzysie
Co najsilniej skłania do zakupu?
fot. mat. prasowe
Udział w programach lojalnościowych
Udział w programach lojalnościowych
Popularność programów lojalnościowych koncentruje się głównie wokół stacji benzynowych (mających zwolenników przede wszystkim wśród mężczyzn), hipermarketów i supermarketów (tu przeważają kobiety) oraz operatorów telefonii komórkowej.
Stosunek do konkursów promocyjnych wyraźniej dzieli mężczyzn i kobiety – wśród ich fanów większość stanowią kobiety (63%), natomiast w najliczniejszej grupie – niezainteresowanych taką formą promocji – mężczyźni są nieznacznie silniej reprezentowani.
fot. mat. prasowe
Udział w konkursach promocyjnych – grupy konsumentów.
Udział w konkursach promocyjnych – grupy konsumentów.
BTL Monitor to badanie promocji sprzedaży w Polsce. ARC Rynek i Opinia realizuje je cyklicznie od 2001 r. Nowość w BTL Monitor 2007 to wprowadzenie do próby młodzieży w wieku 13-18 lat. Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie Polaków.
![Zwyczaje zakupowe Polaków: klasa średnia [© Eisenhans - Fotolia.com] Zwyczaje zakupowe Polaków: klasa średnia](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/polscy-konsumenci/Zwyczaje-zakupowe-Polakow-klasa-srednia-118172-150x100crop.jpg)
1 2
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl